Voordat er een goede indicatie gemaakt kan worden is het van belang dat alle KPI’s in kaart worden gebracht. Dit leidt uiteindelijk tot succesvolle campagnes die achteraf goed gemeten kunnen worden.
Binnen 12 maanden 320% omzetgroei voor LEFF amsterdam
Samen met LEFF amsterdam heeft Online Nerds een complete social advertising strategie opgezet en uitgerold
Van strategie, creatie tot resultaat
Binnen één jaar hebben we voor LEFF amsterdam het bereik weten te verdubbelen, de kosten per productweergave weten te verlagen en een omzetgroei van 320% weten te realiseren.
Specialiteiten binnen deze case
320%
Omzetgroei
6,8
Gemiddelde ROAS
+200%
Totaal bereik
Onze aanpak
Ondanks de zeer specialistische markt en hevige onderlinge concurrentie, hebben wij een succesvolle social advertising strategie weten uit te rollen voor LEFF amsterdam.
Door onze ervaring in de fashion- en horlogebranche wisten we vooraf welke aanpak goed zou presteren en hoe de campagnes optimaal ingericht diende te worden. Samen met de klant hebben we de content naar een hoger level weten te tillen, wat resulteerde in een directe verandering van de campagneresultaten.
Door niet enkel te optimaliseren op basis van de laagste cost-per-click, maar juist te focussen op kwalitatieve bezoekers en te kijken waar verbeterpunten lagen in de funnel, hebben we de bovenstaande resultaten weten te behalen.

Online Nerds heeft de onderstaande taken voor LEFF amsterdam uit handen genomen:
- Effectieve doelgroepbepaling
- A/B testing
- Pixel implementaties
- Opzetten prospecting en remarketing campagnes
- Rapportage
Over de klant
LEFF amsterdam is een Nederlands horlogemerk, dat zich focust op industriële designs. In samenwerking met Piet Hein Eek ontwikkelt LEFF amsterdam unieke accessoires met een industrieel karakter.
Andere succesverhalen
Voor deze klanten hebben wij succesvolle campagnes gedraaid

E-Bike Store
E-Bike Store is gespecialiseerd in verkoop, en onderhoud van elektrische fietsen van verschillende topmerken. Ze bieden E-bikes aan voor verschillende doelgroepen en dit kan zowel via een koop als een leaseconstructie
- 800% Lagere cost per lead
- € 4,50 Gemiddelde cost per lead
- 230% Groei in omzet

Butter & Hazel
Butter & Hazel is een onafhankelijk fashion label, wat zich focussed op ethisch verantwoorde productie en duurzame materialen. De doelgroep bestaat nu nog voornamelijk uit Modebewuste jonge vrouwen die niet bang zijn om te laten zien wat ze in huis hebben
- 190% Toename in aankopen
- Gemiddelde ROAS van 10,41
- Omzetgroei van 139%

Haardcenter
De samenwerking met Haardcenter is een goed voorbeeld van hoe een bedrijf met een uitstekende organic traffic strategie, de omzet kan laten exploderen met 40.000 euro in de eerste maand door de inzet van juiste social advertising.
- 1900% Omzetgroei
- Gem ROAS van 20
- 40K Extra omzet in de 1ste maand
Wij combineren jouw kennis van de markt met onze kennis van online!
Elke dag helpen wij bedrijven te groeien door middel van online marketing. Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op