Voordat er een goede indicatie gemaakt kan worden is het van belang dat alle KPI’s in kaart worden gebracht. Dit leidt uiteindelijk tot succesvolle campagnes die achteraf goed gemeten kunnen worden.
In 3 jaar tijd 58.000 + bestellingen voor Coco Clean
Online Nerds heeft in opdracht van Coco Clean een complete marketingstrategie opgezet en uitgevoerd.
Strategie, uitvoering en rapportage
Binnen één jaar jaar tijd heeft Online Nerds maximale groei voor Coco Clean gerealiseerd, waarna vervolgens is gekeken naar het creëren van een gezonde en duurzame marketingstrategie.
Specialiteiten binnen deze case
58.000+
Bestellingen
7,2+
ROAS
Onze aanpak
Voor Coco Clean hebben we een 360 graden marketingstrategie mogen opzetten en uitvoeren. Doordat we ons complete dienstenpakket mochten uitvoeren, van branding en strategie tot de webshop, ontstond er een versterking op de verschillende kanalen. Hierdoor wisten we de website, content en verschillende social media kanalen perfect op elkaar aan te laten sluiten.
Omdat we veel vrijheden en dus vertrouwen hadden van de klant, hebben we een strategie ontwikkeld waardoor we op langer termijn een sterk en gezond merk neer konden zetten. Deze langer termijn strategie houdt ook in dat we in het begin niet direct gestuurd hebben op sales, maar meer op branding door verschillende influencers in te zetten.
Vervolgens hebben we op basis van deze waardevolle data analyses gemaakt en optimalisaties doorgevoerd. Dankzij deze werkwijze hebben we binnen een aantal maanden een gezond merk op kunnen bouwen met een sterkte cashflow.

Online Nerds heeft de onderstaande taken voor Coco Clean uit handen genomen:
- Marketing automation door middel van automatische follow-ups per mail en social media (Facebook en Instagram)
- Pixel implementatie
- Effectieve doelgroepbepaling
- Uitgebreide A/B testing
- Rapportage
Over de klant
Coco Clean is een beauty merk uit Amsterdam gefocust op natuurlijke mondverzorging. Van tandpasta, lipbalm tot mouthwash, Coco Clean zorgt voor een stralende lach.
Andere succesverhalen
Voor deze klanten hebben wij succesvolle campagnes gedraaid

LEFF amsterdam
LEFF Amsterdam is een Nederlands horlogemerk, dat zich focust op industriële designs. In samenwerking met Piet Hein Eek ontwikkelt LEFF Amsterdam unieke accessoires met een industrieel karakter. ze streven altijd naar de hoogst mogelijke normen.
- 320% Omzetgroei
- Gem. 6,8 ROAS
- Verdubbeling van het totale bereik

amsterdam vintage jewels
amsterdam vintage jewels is een vintage juwelier gericht op vrouwen, die zich met name focust op online verkoop. Met hun unieke sieraden, verzameld over de hele wereld, bestormen ze de markt in een rap tempo.
- 5.000.000 + totaal bereik
- 200% maandelijkse omzetstijging
- 13.000 + Instagram volgers

Toilet Tapes
Toilet Tapes is een merk wat duurzame en gedessineerde toiletblokjes produceert en verkoopt. Toilet Tapes zijn voorzien van een hygienische plakstrik en kunnen makkelijk over de rand van elk toilet worden bevestigd.
- CPA Daling van 56%
- Gem. 9,1 ROAS
- 1020% Omzetgroei
Wij combineren jouw kennis van de markt met onze kennis van online!
Elke dag helpen wij bedrijven te groeien door middel van online marketing. Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op