In 2 maanden 800% lagere kosten per lead voor de E-Bike store
Samen met E-Bike store heeft Online Nerds een volledige Social- en Google advertising strategie uitgerold.
Samen met E-Bike store heeft Online Nerds een volledige Social- en Google advertising strategie uitgerold.
Binnen één jaar hebben we 2.911 digitale brochure downloads gerealiseerd, de kosten per lead verlaagt met 800% en een omzetgroei van 230% weten te realiseren voor de E-Bike Store.
Lagere cost per lead
Gemiddelde cost per lead
Groei in omzet
Deze case heeft betrekking op onze succesvolle leadgeneratie formule. Het doel van onze social advertising strategie is om leads te genereren voor het downloaden van een digitale brochure. Bij de start van onze samenwerking in januari 2019 hebben wij de kans gekregen om ons te bewijzen, voor de start van het fietsseizoen in het voorjaar.
Dankzij neuromarketing technieken konden wij binnen twee maanden de kosten per lead weten te reduceren met 800%, tot een gemiddelde van 4,50 euro per lead.
Onze samenwerking wordt gekenmerkt door strategische co-creatie, waarin wij constant op zoek waren naar huidige kansen, trends en ontwikkelingen binnen de markt. Dankzij korte lijnen en goede communicatie konden wij snel schakelen en effectief inspelen op nieuwe trends.
E-Bike store heeft meerdere fysieke winkels voor elektrische fietsen. E-Bike Store is gespecialiseerd in verkoop, en onderhoud van elektrische fietsen van verschillende topmerken. Ze bieden E-bikes aan voor verschillende doelgroepen en dit kan zowel via een koop als een leaseconstructie. E-Bike store staat voor beleving, innovatie, gezondheid en duurzame mobiliteit.
Voor deze klanten hebben wij succesvolle campagnes gedraaid
Butter & Hazel is een onafhankelijk fashion label, wat zich focussed op ethisch verantwoorde productie en duurzame materialen. De doelgroep bestaat nu nog voornamelijk uit Modebewuste jonge vrouwen die niet bang zijn om te laten zien wat ze in huis hebben
LEFF Amsterdam is een Nederlands horlogemerk, dat zich focust op industriële designs. In samenwerking met Piet Hein Eek ontwikkelt LEFF Amsterdam unieke accessoires met een industrieel karakter. ze streven altijd naar de hoogst mogelijke normen.
Voor de, C02 neutrale, bezorgdienst Packaly heeft Online Nerds een social recruitment advertising strategie ontwikkeld en uitgerold. De doelstelling: het aantrekken van nieuwe riders in 15 steden verdeeld over Nederland en België.
Heb je een case gezien die aansluit op jouw business? Of ben je benieuwd met welke diensten Online Nerds jou kan helpen? Vraag dan een gratis kennismakingsgesprek aan met een van onze strategen.
Benieuwd waar jouw online mogelijkheden liggen? Vraag dan nu gratis een kennismakingsgesprek aan.